5.1.13

Liebster Award

Przepraszam za jakiekolwiek błędy stylistyczne na tej podstronie.

Nie brałam jeszcze udziału w tego typu konkursach, więc zdziwiła mnie ta nominacja, ale także i ucieszyła. Dziękuję Gosiak ♥ z bloga blask-książek za włączenie mojego bloga do zabawy. :)
Zasady

1. Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".
2. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
3. Nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Odpowiedzi
1. Ulubiony przedmiot szkolny?
Mimo że za szkołą nie przepadam, to mam więcej niż jeden ulubiony przedmiot. Język polski - czemu dziwi się połowa moich znajomych, uważając ten przedmiot za zło, które trzeba wytępić (nie licząc fizyki). Następnie język francuski - nienawidzę języków obcych, szczególnie niemieckiego, ale, o dziwo, francuski uwielbiam. Możliwe, że wynika to z wieloletniej fascynacji Francją. A poza tym lubię także biologię i geografię - jedyne przedmioty przyrodnicze, które jako tako toleruję. Chemii i wcześniej wspomnianej fizyce mówię stanowcze NIE.
2. Ulubiona książka?
Zdecydowanie "Harry Potter". Ta saga bije na głowę wszystkie inne! Jednakże poza tym lubię czytać romanse paranienormalne Alexandry Ivy, jak i książki z serii Dom Nocy. Zagłębiam się także czasami w lekturę powieści Nicholasa Sparksa i Danielle Steel. Ogólnie rzecz ujmując, pochłaniam książki w niezliczonych ilościach.
3. Twój znak zodiaku to...?
Wodnik.
4. Masz rodzeństwo? Jeśli tak to podaj imię i wiek.
Niestety, mam starszego brata Dawida, który liczy sobie dwadzieścia sześć lat.
5. Gdybyś miała/miał określić się trzema słowami, to jakie byłyby to słowa?
Pomocna, szczera, miła.
6. Jedno z twoich postanowień na 2013r jest?
Ograniczyć słodycze. Prawie niemożliwe, ale - jak to mówią - "dla chcącego nic trudnego".
7. Twoja pierwsza przeczytana samodzielnie książka, to?
Hohoho, tyle tego czytałam, że nawet nie pamiętam. Ale wydaje mi się, że to była Tybella i wilk.
8. Adaptacja filmowa jakiej książki podoba Ci się najbardziej?
Trudno powiedzieć... Podoba mi się adaptacja Harry'ego Pottera, chociaż ubolewam nad pominięciem Irytka, który był niezwykle ważną i barwną postacią. Ponadto przypadła mi również filmowa wersja Jesiennej miłości Nicholasa Sparksa (Szkoła Uczuć).
9. Kiedy zaczynają Ci się ferie?
Dwudziestego szóstego stycznia.
10. Jak spędziłaś Sylwestra?
Leżąc w łóżku z gorączką...
11. Gdybyś mógł spotkać się z wybraną postacią z książki to kim by ona była?
Najchętniej zobaczyłabym się z Draco Malfoyem oraz Fredem Weasleyem. Jeśli jednak miałabym wybierać pomiędzy nimi dwoma, to bezkonkurencyjnie wygrałby rudzielec.
Pytania
1. Jaki typ książek preferujesz (romanse, przygodowe itd.) i dlaczego?
2. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
3. Czy masz jakichś znienawidzonych bohaterów książkowych? Jeśli tak, to jakich?
4. Które miejsce na świecie chciałbyś/chciałabyś najbardziej odwiedzić?
5. Co pobudza Twoją wenę twórczą? Spacer, przeczytanie jakiejś książki, a może coś innego?
6. Jaka była najgłupsza rzecz, którą w życiu zrobiłeś/zrobiłaś?
7. Jak brzmiałyby Twoje trzy życzenia do złotej rybki?
8. Jak być zareagował/zareagowała, gdyby do Twoich drzwi zapukał Justin Bieber?
9. Którą postacią z bajek w dzieciństwie chciałeś/chciałaś być i dlaczego?
10. Wolałbyś/wolałabyś być bosko piękny/a, oszałamiająco mądry/a czy anielsko dobry/a?
11. Jakie cechy charakteru najbardziej sobie cenisz u ludzi?


Nie wykazałam się zbytnią kreatywnością przy układaniu pytań, ale najzwyczajniej w świecie nie miałam pomysłu. Pytanie ósme jest kompletnie wyjęte z innej beczki, ale lepsze takie, niż inne, o wiele głupsze, prawda?
Nominacje
Czytając książkę lub ciekawe i śmieszne opowiadanie w sieci, albo wychodzę gdzieś ze znajomymi. Lubię też posłuchać muzyki w zaciszu swojego pokoju.
2. Jakie książki czytasz najchętniej?
Uwielbiam romanse paranormalne i ogólnie historie, które się dobrze kończą, ale nie pogardzę też ciekawymi książkami przygodowymi.
3. Masz swój ulubiony zespół?
Nie. Słucham, co mi się akurat podoba. Wprawdzie ostatnio mam fioła na punkcie Paktofoniki, ale myślę, że niebawem jej miejsce zajmie inny zespół. Kobieta w końcu zmienną jest.
4. Co zainspirowało Cię do pisania bloga?
Opowiadania innych osób, książki, które czytam... Zdarza się też, że inspiracją do napisania czegoś staje się zwykła reklama w TV. Nie znam dnia ani godziny, kiedy przyjdzie mi do głowy jakiś pomysł.
5. W jakim miejscu najchętniej oddajesz się magii pisania?
W moim pokoju przed komputerem. Nie umiem pisać odręcznie czegokolwiek, chyba że notatki z lekcji. Nie umiem ubierać wtedy sytuacji odpowiednio w słowa. Tak więc najlepiej mi się tworzy w Wordzie w moim uroczym pokoiku.
6. Masz zwierzęta? Jeśli tak, to jakie?
Wiesz, ogólnie mam gospodarstwo (znaczy moi rodzice mają), więc trochę zwierząt tutaj jest. Jeśli zaś chodzi o takie domowe, to mam dwa psy, które wabią się Freddie i Reksiu, oraz trzy kotki - bezimienne - z czego jeden jest taki malutki i słodziutki, że każdy się nad nim zachwyca.
7. Jakie filmy oglądasz najczęściej? Masz ulubiony?
Bogiem jest ten, kto wymyślił komedie romantyczne. Uwielbiam tego typu filmy! ♥ Poza tym, lubię też filmy oparte na faktach, na przykład, lotach w kosmos.
8. Przeczytałaś/łeś jedną książkę więcej niż raz?
Żeby to jedną.
9. Jakie jest Twoje hobby?
Pisanie opowiadań, wkurzanie znajomych, fotografowanie i śpiewanie.
10. Ile masz lat?
Za dokładnie miesiąc skończę siedemnaście lat.
11. Czy ktoś wspiera Cię w Twoich pasjach?
Przyjaciele, rodzina - ogólnie rzecz ujmując, wszystkie bliskie mi osoby. Gdyby nie oni, nie czytałabyś tego.

Post został opublikowany 9 stycznia 2013 r., jednak zmieniłam datę na późniejszą, żeby nie zakrywać rozdziału. Edycji dokonałam 14 stycznia 2013 r.

3 komentarze:

  1. http://slowami-swiat-malowac.blogspot.com/2012/12/liebster-awards-czyli-may-wywiad-ze-mna.html

    Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.
    http://korzenie-rodu.blogspot.com/p/zanim-przejde-do-odpowiedzi-chciaabym.html

    OdpowiedzUsuń